Nytt år nya tag!

2012-01-02 @ 09:48:05

Idag börjar det nya året för mig!
Jag ska verkligen ta tag i allt det där jobbiga och jag börjar ... Snart.. Om en liten stund ska bara ligga och sträcka lite på mig ;)

Det första jag ska göra är att träna med min sköna böna Emma Lannge. :)

Vi började ju träna för några veckor sen men sen blev jag ju dödssjuk en sväng... Men nu är jag frisk och idag kör vi igång igen!
Men nu ska jag (försöka...) vara mer seriös. Alltså inget mera läsk och godis (läs chips) i veckorna. Och ner med snabbmat för bövelen!!
Jag ska bli duktig som min Emma :)

Sen ska jag fixa så jag har alla skolböckerna för jag börjar ju nästa måndag.. (HJÄÄÄLP!!!)
Jag är livrädd kan jag säga...
Har aldrig börjat i en ny klass helt själv, aldrig utan Jennifer...
Meen det går nog bra.... Hoppas jag..

Sen ska jag ta tag i den här svinstian vi kallar hem.
Nu räcker det! Nu är jag trött på det här!

Jag ska städa ut julen och storstäda något helt galet!!
Först allt synligt liksom, sen i skåp och lådor.
Och jag ska slänga saker! ( eller lägga i källaren...) för jag har alltid velat ha lite saker men på nått sätt så blir det alltid saker öööverallt...
Jag vill ha ett fint hem, ett ordningplockat och fint hem..

Vi får nog börja med det idag..
Sen hinner jag nog inte så mycket mer..
Ska kolla om det finns tvätttid också.
Och laga nån jättegod mat!

Min riktig första dag på nya året ( igår räknas inte då jag låg i sängen heeela dagen...) kommer bli superduperbra.
Hoppas bara jag hinner allt jag vill..

I med lite frukost i mig innan jag ska gå och möta Emma. :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback