Back to school.

2012-01-10 @ 16:36:22

Igår var första dagen i skolan.
Det var bara introduktionsdag så man fick massa info och träffa klassen och sånt.

Jag har en kompis som jag går med och tur är det för jag kände ingen annan...

Men det var kul och spännande .
Varje tisdag blir jag ledig så idag har jag tränat och städat och lagat massa mat . Det är så skönt när man har massa matlådor i frysen om man nån dag blir lat och inte orkar stå och slava vid spisen .

Efter skolan igår träffade vi mamma så gick vi och köpte skolsaker så som pennor och block och mappar . Hel nöjd!

Mest nöjd är jag för min robotpenna ;)

Mammsen gav mig också en tröja, lite smink och en fin kökshandduk .

Bästa mamman i världen är iaf min mamma. <3

I morgon börjar skolan "på riktigt" med lektioner och så.
Riktigt pirr i magen har jag !
Tur att Maja är där !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback