Urrk..

2011-10-29 @ 19:39:01

Ligger nerbäddad i sängen och mår såååå illa... Har mått illa hela dagen och bara önska att det kan gå över någon gång.. Plus att jag är så trött, det känns som jag inte sovit på flera dagar och jag sover ändå ca 8-9 timmar varje natt... Om inte mer!

Lägger mig nästan alltid tidigt och går upp runt 8-9 tiden nästan varje dag..

Just nu önskar jag bara att Tobias kunde sluta spela sitt nedrans skjutspel för jag hatar lätet!! Och om han nu måste kolla på hockey kan han väl sluta skrika så dant... Haha jag är trött och gnällig...

Tror jag ska kolla på en film och smutta på ett glad julmust och hoppas illamåendet går över så jag kan somna in och drömma bra drömmar .. Jag drömmer alltid jobbiga och konstiga drömmar om jag somnar när jag mår dåligt.. Skumt..

Nu, Mio min Mio. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback