Trött...

2011-10-26 @ 21:36:18

Ungefär såhär trött är jag efter dagen.. En exakt lika dan dag imorgon men på fredag är jag ju ledig (förutom ansiktsmålningen men det är ju mer nöje än arbete tihii längtar ) .

Blev iaf överlycklig när man kom hem och Bias har lagat köttfärssås och spagetti så man fick nått i magen och även matlåda :) bästa du.

Nu ska jag öppna min Harry P. bok och se hur många rader jag hinner läsa innan jag däckar.. Tobbe kollar på Oktoberfest så jag hoppa i sängen istället.. Är för trött..

(Busan är så fin på den här bilden.. Nån gång ska jag lägga upp ett inlägg med bara bilder på alla hennes konstiga sovställningar, jag har en hel del.. Vårat lilla hjärta :) .. )

God natti natt .


Kommentarer

Postat av: Sophie "autophoto"

Ja de tycker jag med :)

2011-10-27 @ 09:45:17
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback