Lycklig.

2011-10-25 @ 10:05:49

Jag sitter här och ska alldeles straxt klä på mig ansiktet och kläderna och vandra ner till mcfät och servera burgare i några timmar .

Jag har så mycket som jag tänker på.. Skulle behöva hjälp av någon som kan göra alla val åt mig..

Jag vill åka utom lands men jag vill också något som kan göra det svårt, inte omöjligt men jag vill åka med bara dig. Komplicerat..

Jag vill jobba där jag jobbar för jag har så bra arbetskamrater och jag gillar mcfät :) men jag vill också läsa till undersköterska, få ett fast jobb och leva på riktigt..

Hmm jag vill massa mer också men vad ska man välja!!
Jag vet inte..
Vem ska hjälpa mig att välja.

Kan man inte ha typ en livslärare så man hade det som i skolan fast det ät hela livet och när man har det svårt kan man bara fråga den och så kan den säga nu ska du göra såhär och såhär.. Så är det bara att göra det liksom.. Smart Emily men var hittar man en sån??

Kluring..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback