Jäsp..

2011-10-31 @ 08:17:15

Vaknar av att Tobbe flyger upp ur sängen och springer runt i hela lägenheten som en galning och man hör bara hur han nästan kastar saker omkring sig och plöjer sig fram.
Han försov sig.

Men ganska coolt att han vakna exakt kl 0700 (då han börjar jobba ...).

Tyvärr så kunde ju inte jag somna om såklart.. Låg och blundade i en halvtimme typ tills katten började jama att jag skulle vakna.. Lekte lite med henne men när hon tröttna så kunde jag bara ligga och dra mig , skönt!

Hade velat riktigt sova ut idag när man är ledig och allt.. Men ändå skönt att vakna tidigt så man hinner göra mycket. Är ledig två dagar nu sen jobbar jag resten av veckan..

Menmen upp och hoppa nu då!
En kopp te och lite Harry P. så är man igång sen :)

Idag ska jag mysa med mina fina flickor Emma och Tilda. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback