Bra dag!

2011-10-28 @ 20:06:32

Det gick riktigt bra för oss idag :)
Fia fick tokskak på handen några gånger bara men sen gick det superbra :)

Vi målade några Katter, kaniner, häxor, prinsesscatwoman och en vampyr ;) vi gjorde en hel del fakesår också. Tror dom såren var mest imponerande hos folket då både en typ 18 tjej ville ha ett och även en 45+ kvinna som skulle på möte på sitt arbete hahah hon blev jätte nöjd haha

När vi målat färdigt åt jag Emma och Fia (läs Mona) en mysig lunch med massa skratt . Mina knäpposar..

Skulle ta en bild på Fia (läs Mona), som inte tvättat bor sitt smink då hon skulle tillbaka till arbetet igen, och hon ser ut som en arg MonaLisa!! Helt sjukt och lite läskigt men också ascoolt! :D

Efter lunch och en minisväng på stan med emo gick jag hem och inväntade Bias :) sen åkte vi och köpte nya tapeter så i morgon när jag jobbar ska han sätta upp dom , det kommer nog bli sketa sniggt! :)

Nu har vi tryckt i oss tacos och jag mumsar på crispers och julmust :) men jag är så dötrött så jag tror jag ska krypa ner under täcket snart .. Jobba imorgon och då är det familjefest på donkish och det kommer vara bajsmycket folk.. Urrk jag längtar till
Mån och tis då jag får sooova ut! <3

Nattinudå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback