Sko.

2011-11-05 @ 20:46:03


Hittade ett par skor idag till Tobias på stadium outlet.
Tyckte dom va lite tuffa och tycker dom ser vintriga ut på nått sätt med det rutiga..
Han har typ 4 par skor men använder bara 2 par ( tror inte han gillar dom andra två haha )
men grejen är att båda är jätte slitna och trasiga och nu när vintern är påväg igen så
behöver han verkligen nya skor men han HATAR att gå i affärer och shoppa och sånt så
jag brukar titta ut saker åt han och shoppa åt han (tur för mig som älskar att shoppa PLUS
att jag får ju bestämma till stor del vad han har på sig ;) mouahaha)..
Men jag vet inte kanske ska leta vidare.. Hittade ett par helsvarta också som var snyggare
men vet inte om han kan ha dom.. Så igentligen handlar allt detta svammel om Hur jag ska få honom
att följa med mig till affären och testa?? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback