Ohno..

2011-11-02 @ 10:22:48

Den här trillade ner i brevinkastet igår.. Faarligt farligt!

Jag loggade direkt in på hm.com och gjorde som jag brukar göra ( faktiskt bra tips till lite shoppingberoende som inte har råd och som inte får handla!!)
Jag lägger allt som jag skulle vilja ha i varukorgen och priset blev väl nått på 3000 och nej det har jag ju inte råd att beställa så jag börja sortera och sortera och tillslut ligger några saker kvar i korgen som jag igentligen inte alls behöver och tillslut vill jag inte ha dom heller.. Så jag köper inget :)

Jag va sjukligt köpberoende för ett tag sen och skickade efter massvis med saker varje månad för 1000tals kronor och jag ville igentligen onte ha skiten utan bara köpte för köpandets skull.. men sen började jag göra såhär och det funkar verkligen för mig :) hett tips ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback