Möms.

2011-11-01 @ 17:56:24

Idag kom mekaren i mig ut. Jag vände cykeln uppochner och fixade äntligen kedjan som hoppade ur för flera veckor sen .. Har inte orkat göra det innan och liksom bara hoppats på att tobbe skulle gå förbi den och fixa åt mig men Neeej här får man göra själv ..

Men iaf, när jag fixat cykeln åkte jag förbi princess konditori och köpte med stora mummsiga bullar till mig och Tildus och överraskade henne .

Vi hade en Mysdag med massa prat, fika och vi surfade runt lite överallt på det stora webbnätet ;)

När Bias slutade åkte jag ner till han så cyklade vi tillsammans hem . Handlade lite på vägen och lagade lite för god mat.. Jag åt två portioner och smaksar fortfarande lite smått på det som är kvar på tallriken.. Muumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback