Min lilla mamma.

2011-11-03 @ 10:30:40

Mamma va lite lessen igår för hennes sambo ligger på sjukhuset.. Han har hög feer och nån infektion eller vad hon sa jag fatta inte riktigt för dom visste inte vad det va för fel på han.. Så hon var förståeligt lessen och jag tyckte såklart inte hon skulle va själv så hon plocka upp mig och vi köpte gottis och styrde långt ut på landet till deras lilla fantasigård som dom bor på ( såå fint..) .
Vi kollade på tv och åt gottis tills vi båda nästan slocknade sittandes.. Sov förvånadesvärt bra i soffan och är inte ens stel idag = bra soffa!

Idag mådde han bättre så han kanske skulle slippa att bli skickad till Eskilstuna så det är bara att hoppas på att det går över och att han blir bättre nu.

Nu är jag iaf hemma och har druckit mitt morgon te och fått på mig ett nytt ansikte så nu är jag redo för en nu dag på jobbet !

Om bara katten kan sluta hänga i min arm.. Haha


Kommentarer

Postat av: A.L

Godmorgon! :)Hoppas du haft en bra dag! :)kram

2011-11-03 @ 10:48:19
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/

Postat av: FANNY (:

Hoppas allt är bra idag(:

2011-11-03 @ 12:24:48
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback