Lägg av, lägg AV, LÄGG AV!!

2011-11-03 @ 22:24:03

Ikväll var jag gräsänka då sambon sprungit iväg till sin (pojk)vän.
Det va ju illa märkte jag nu haha

jag såg en tjej på stan med jääättefina typ vinterskor converse som va i svart mocka med högt skaft och fodrade ( jaa jag såg allt det trots att hon bara gick förbi hahah) så jag surfade runt lite och tänkte att jag kanske hittar ett par för ett rimligt pris..
Meeen jag hittade visst nått annat...
Hamnade på en sida där det råkade bli en beställning..
ajaj säger min plånbok men jag tänkte kanske fråga om mamma vill betala nått som en julklapp ;)
det borde väl funka eller hur ? haha

jag är iaf mitt lyckligaste nu OCH  Tobbe har trillat in ♥

Nu MYS!







Ps. jag vill bara tillägga att det var typ HALVA priset på alla sakerna!!!!
helt sjukt det var som ödet då jag går och suktar över dom underbart gröna convisarna allt för ofta på stan ( och typ varje dag på internetet...)... Det fanns såå mycket fina saker men dom här kände jag att dom får koma och bo hos mig :) ååh lycklig ♥ Ds.


Kommentarer

Postat av: Anonym

allt bra med dig ? :)

2011-11-03 @ 22:59:35
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback