Jätte glad gubbe!!!!

2011-11-08 @ 10:39:21

Mitt paket har kommit shohoooo!:D jag ta mitt grymma åk (cykeln...) och hämta det nu på en gång på vägen till jöbbet :))) så ska jag sitta i omklädningsrummet och kolla på allt en liten stund innan jag börjar jobba 11-20.. Men jag kan ju känna på allt på min hela timmes rast också mihiiw gladgubbe.

Nej men jag är överträtt idag så det komme bli kul att glimma runt på jobbet , kanske hittar nån mer kartong att försöka få plats i :D ( i söndags försökte jag pressa ner mig i en kartonger lite hjälp av madde medans Magda ståg och fota .. Man måste ju få ha lite kul på jobbet!) :) oj kolla klockan måste chippa!!


Kommentarer

Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-08 @ 15:09:50
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback