Ikea!

2011-11-10 @ 20:10:34

Dagen har spenderats ca 1 timme norr i den stora storstaden och närmare bestämt på Ikea, med min älskade mamma.

Vi åkte upp enbart för att kolla på julsakerna men såklart att lite andra tillbehör följde med hem också ;)

Jag har redan spridit ut allt på sina platser överallt i lägenheten och jag är så glad :) ångrar bara att jag inte köpte en röd ryamatta till hallen... Meeen det betyder ju bara att jag har en anledning att åka upp igen mouahahaaa

Lista på saker jag fick med mig hem:
• En blomma ( eller det kanske räknas mer som kaktus?? Jag har redan en men gillar dom så köpte en till... Mamma tycker dom är skitfulla och garva bara när jag ryckte åt mig en ...)
• två glasburkar (att ha tepåsar i!)
• blockljus, vita
• blockljus, röda med doft av frukt
• värmeljus, som luktar pepparkakor!!!
• svart & silvriga dekorationsstenar
• en servetthållare, vit stjärna.
• röda servetter
• en golvläslampa, svart och supersmal. Man märker nästan inte att den står här i hörnet och är så fin.
& sist men inte minst (till Tobias) en låda med skruva och pluggar . Han fick en skruvdragare/borrmaskin när han fyllde..

Tror det va det mesta iaf det jag kommer ihåg..
Blev mycket mat och fika innan vi tog oss hem. Vi stannade en gång på vägen hem och då fick jag ett par skor! :)

Min mamma är världens bästa mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback