Hello??

2011-11-25 @ 08:56:36

Jag försvann där ett tag men nu är jag tillbaka :D

Har några helt sjuukt bra bilder från in flames konserten me. Jag har inte haft ork eller tid att ens lägga in dom på datoren... Suck..
Men jag ska. Snart. Kanske senare.
Nu ligger jag så bra i sängen med en mysig katt som kurrar.
Men det är dags att gå upp.

Har mycket planerat idag!
Jag tänkte gå och träna men jag är såå trött så jag tror min träning får bli en långpromenad senare på dagen när jag vaknar till liv lite mera..

Igår kom Tobias hem kl halv tio på morgonen så han jobbade alltså två timmar typ haha .
Men underbart tänkte jag ( då får jag hjälp att storstäda ;) .. )!
Och det fick jag!
Men först åkte vi till hans jobb och drog kablar till baslådan i bilen (han drog jag kollade på haha) sen åkte vi till maxi och lämnade tillbaka en ful julstjärna och sen ner på stan och köpte en fin julstjärna på hemtex :)

Väl hemma åt vi lunch och sen jäklar satte vi igång!
Vi plockade, dammade, dammsög, diskade och tvättade .
När hemmet var fint var det bara det roliga kvar, julpynta!!
Julgardiner och julstjärnor i fönstren, lite juligare dukar och lite lagom med tomtar på några hyllor :)

Jag älskar att julpynta!!

Förra året hade vi ingen gran.. Det vill tobias att vi ska ha i år men allt jag tänker på då är alla miljoner hyss som våran lilla jävul till katt kommer hitta på.. Och jag befarar att vi kommer ha endast sömnlösa nätter tills vi kastat ut skiten ...
Och det är hårda ord från mig som varje år tvingat mamma att föröka med mig och släpa hem en gran som bara barrar men det var ju hon som städade... Men man ska ha gran annars är det inte jul på riktigt har jag alltid sagt .. Jag vill ha en gran!!! Men jag vill ha en gran som får va i fred utan att ha en galen katt hängande i sig haha.. Det tåls att tänka på helt enkelt... Men inte länge till för på söndag är det bara tre veckor kvaaar!! :D

Juuul, juuul, strååålande jul!!
Nu ska jag lyssna på julmusik, dricka te och en saffransmuffins och kanske en pepparkaka och sitta och le mot mitt juliga vardagsrumms fönster ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback