Gårdagens supermys-heldagenochkvällen!!

2011-11-26 @ 10:39:03

Gårdagen var en bra dag!

Jag va lite mer segstartad än jag hade hoppats på men det gick ju bra ändå ..

Vandrade ner på stan och mötte upp Annalie. Vi gick runt runt och kollade efter julklappar (men handlade mest till oss själva...oupsi...) .
Shopping är uttröttande när det är då mycket folk överallt så vi gick och åt lite lunch så kom Emma w och bytte plats med Äna som skulle åka och prova jobba ett nytt jobb.

Emma och jag gick runt lite mera och kollade på coola saker innan min Bias kom och plockade upp mig.

Väl hemma så var Tobias "sååååå huuungriiig!!" så han kunde absolut inte vänta på mat så vi köpte en kebabtallrik och delade på..

Efter maten kom mamma och hämtade mig och vi gick ner i Emma L.s källare Meeen nyckeln till hänglåstet var på hennes nyckelknippa så vi fick vänta så snällt tills emma kom hem haha.
Men mamma fick iaf alla sina julpynt (emma bor i min mammas gamla lägenhet..)

Mamma åkte hem med Magnus och jag gick upp till emma och Tilda .
Vi satt i köket hela kvällen och drack glögg & julmust och åt saffransmuffins, choklad & russin och pratade om allt från bajs till mjölk.. Älskade knäppisar.

Tobias kom och mötte mig så vi svängde in hos svärisarna en sväng och bjöd på glögg och hade det trevligt en sväng innan det var dags för mig att somna in.

Härlig kväll.


Kommentarer

Postat av: william

Vad tycker du om mina "Got my lipstick on" Modell bilder som jag har tagit:D?

2011-11-26 @ 10:56:52
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback