En tiger.

2011-11-29 @ 21:24:34

Såhär såg jag ut på dagen i lördags när jag jobbade. Tiger! :)

På söndagen när jag kom till jobbet fick jag världens överraskning!
Jag skulle hålla i ansiktsmålningen!
Helt själv!!
Jag var supernervös att göra massa fel.. Och till en början va det så svårt men efter ett tag då typ alla ville va tigrar eller fjärilar så fick man in snittsen och alla va så söta..

En tjej som jag målat en rosa/lila fjäril på tittade sig i spegeln och bara gapade och sa "Åååh, så vacker!".
En annan tjej ville vara katt så vi pratade lite om djur och kom in på namn och hon berättade att hon hette Linnea och att hon hade typ två kompisar som hette det och att det vs ganska vanligt namn då säger hon
"men Bertil är det inte många som heter.. Fast jag känner en som heter det som ingen annan vet vem det är.."
Jag skrattade till lite och frågade vem det kunde vara och hon sa
"en damtuss under min säng!"

Haha jag dör!! Barn är så underbara..
Dom säger sånna roliga saker ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback