Bosse.

2011-11-05 @ 21:16:24
I sommras jobbade jag extra en dag på BR Leksaker och hittade då en söt liten Bosse hängandes där som inte tillhörde vårat sortiment så istället för att lägga han i sopperna fick han följa med mig hem för ja, jag älskar han.

Sen några dagar senare satt vi i solen på en gräsmatta. Jag, bosse och massa underbara vänner.
Vi drack vin och myste och min älskade Matilda var där, hon bodde då i stockholm men innan det london och innan det stockholm och just nu flyttade hon precis från stockholm och har varit på en resa runt i europa och jag trodde fram tills för några dagar sen att hon bodde i london men det visade sig att hon är i new york och ska nu tydligen till miami haha hon far runt överallt min älskade mullvad.

aaaanyhooo det jag skulle säga var iaf att när vi satt där på gräsmattan och Bosse njöt av lite vin och mys så skulle Tildis dra vidare och efter hon gått var Bosse spårlöst borta!
Efter det fick jag meddelanden med tillhörande foton ;)


"Jag har det bra men saknar dig.. X Bosse" kl. 23.24 6 aug


"Börjar bli tipsy.. vilket håll är vänster?" strax efteråt..


"Got a little crazy.. Bosse nästa i stolen!" kl.00.17 7 aug


"Pole. Bosse vet hur man strippar och gör helikopter samtidigt!"


"Hos sanna. Är kidnappad. rädda mig. X bosse." kl 01.23 7 aug


"däckad på tellus.." kl. 02.18


"en för mycket.." kl.02.35


"nattbad nästa!" kl.08.21


"oops råkade bara" kl.08.30


"hittade en kompis på väg till sthlm. tjena va!" kl 13.05


"Bosse säger att han vill bli konstnär han blir stor, hade inte hjärta
att berätta att han inte kommer växa mer.. Puss!" kl.13.14 23 aug

Bosse har dykt upp lite på fejjan då och då och han har även varit med Tildan
på sin europa resa och va med i new york och ska ju nu till miami haha älskade Matilda.

senaste idag fick jag se den här underbara ♥


Mina fina ♥

Hoppas jag får träffa er båda snart!

Älskade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback