Ajöken fröken.

2011-11-02 @ 15:11:22

Idag åkte min bästaste svägerska Ickas ( min enda också men skulle ändå varit den bästaste!) och hennes partner in crime på jordenruntresa.. Jag är inte avundsjuk och tro inget annat.. Jag vill vara i Nyköping och jobba på McDonalds... Haha nej men skämt åsido.

Dom kommer ha så kul men jag kommer sakna Jessica massor men nu har jag nått att se fram emot, om 4 månader kommer dom hem ! :P
Jag hoppas även på vykort och massvis med presenter mouahaha ;) ( så du vet! Om du läser det här haha)

Nu ska jag kolla på resor, och drömma mig bort, till mig och Bias till nästa år..

Vi har bestämt att åka bara vi en gång om året på lång resa ( vi va i Turkiet i sommras..) och göra massa små saker resten av året för att inte bara ha hemmamys och filmkvällar liksom.. Man blir så låst i ett tråkigt vardagsmönster och jag lägger hellre pengarna på att göra roliga saker med min bästa kompis än på onödiga småsaker som man igentligen inte behöver..

Vi va uppe i esto för typ en månad sen och sov hos Ickas och gick på hockeyderby och den här månaden ska vi åka upp till esto igen och gå på In Flames och mochpitta satan ;) haha eller inte..

Åh vad jag vill att det ska ha gått typ ebb halvår nu så vi kan åka till värmen och sola och slappa och utforska bara du och jag..

Jag älskar att skapa minnen med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback