Aaah iiiih oooh!

2011-11-09 @ 09:50:33

Mitt paket har kommit!!! ( det har inte tobbeees mouahaha ;) .. )

Det kom igentligen i förrgår men då jag gick för att hämta ut det hade dom stängt...? Dummt.
Så jag hämtade ju ut det igår, på vägen till jobbet. Sen jobbade jag till 20 och på min rast gluffsade jag i mig mat och fastnade framför tvn i personlarummet så jag glömde att jag skulle pilla på allt och prova...
Och när jag kom hem hade Tobias somnat på soffan så då fick man hjälpas åt att laga mat och städa lite i köket och sen va jag så trött så jag somnade in...

MEN nu är jag vaken men kanske bara halvt med tanke på detta svammel..
Jag ska lyfta på mitt perfekt varma duntäcke snart och gå upp och prova och peta på sakerna i kartongen! :)))))

Glad tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback