You´re all effin crazy dude!!

2011-02-17 @ 20:56:20

igår var det myskväll hos T & T (de konstigaste brudsen på jorden, även några av de bästa!).

Först var vi lite sega och några turades om att spela nått båring bilspel på tvn..

Men sen drog myset igång och jag packade upp min överraskning! Brieost, kossaost, kex, päron och chips. As nice!

På det blev det lite TP spelande. När vi tröttnat byggde vi olika pyramider med oss alla 4 (Emma W. var med ) i sängen, ganska coolt.

Sen låg vi och pratade spöken, gammla minnen och om allt mellan himmel och jord.

Emma gick hem och vi myspratade tills vi somnade in. Mys kväll på hög nivå!! och nu ska det bli mera sånt då kroppen ska bli snygg, träningen ska börja och alkoholen ska skäras ner på. japp japp!

det här blir bra! :)

Hoppas jag också får börja på spritfabriken igen nu bara då så det blir gammla jag och tilda igen. Åka buss halv 6 på morgonen och komma hem cirkus 12 timmar senare och bara flumma runt på våran lilla spritfabrik och vara coola med regnbågs färgade klistermärken och ssh handskar! hoppas hoppas hoppas!

 

Gammal bild på Mig, Tilda & Therese. hjärta.


Ikväll blir det myskväll med Tobias min fina kille! Han är ledig i morgon och jag jobbar kväll så ikväll har vi redan ätit godgod mat och nu blir det tvmys! I Am Legend börjar kl 21 det ska vi se också! Puss och natti!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback