Working Lady.

2011-02-02 @ 20:27:40
Jobb jobb jobb.. Det är nog det enda jag gör nu för tiden haha.
Men cash is king har jag ju hört, aiiight ! ;)

Min vecka den här veckan ser ut något såhär:
Måndag: jobba 7-14
Tisdag: Ledig. IKEA med Emma och storstädning av lägenheten.
Ondag: Jobba 7-13 (hemtjänst) , 14-18 BR.
Torsdag: Ledig. Stockholm med Bästa Mammsen.
Fredag: Jobba 7-12.30
Lördag: Jobba 17.15-21
Söndag: Jobba 9-16 (Buzis!!!! :D!!!) 17.15-21 (hemtjänsten)

mycket jobb=mycket pengar ! najsiiigt! :D

OCH som jag skrev på söndag så jobbar jag på Buzis!!!:D
Det ringde en kille därifrån idag och frågade om jag fortfarande
var intresserad av jobbet då jag skickade in cv för länge sen. :)
Hur nice som hellst och jag är sååå glad så jag hoppade runt och skrek
i lokalen på jobbet :P haha

När man kom hem från jobbet idag också så stod mannen vid spisen,
precis som det ska vara haha ;).

Kocken gjorde stekt kött, potatisklyftor i ugnen, beasås och sparris! Mummmms!

Nu är jag helt sjukt trött och ska hoppa in i duschen innan jag somnar in..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback