With Only Two, Just Me And You.

2011-02-05 @ 13:31:12

Emma och jag lagade supergod kyckling igår med surkräm&lök potatisklyftor och beasås, mumma!

 

Vi var båda massatröttisar så när hon gick hem vid halv 11 cirkus. så gick jag och la mig och tvär somnade!

 

Vid halv 1 tror jag, så trillade min ganska så jättefulla pöjk in och var jätte söt.

Min kille. ♥

 

Idag har jag somnat om typ 3-4 gånger för vi har tvättstugan men jag var så trött så jag la bara in tvätten och sen somnade jag om och så höll jag på så..

Nu har jag bara två maskiner kvar men det är fullt i torkrummet så jag vettefan hur jag ska lösa det.. Orkar inte ha massa tvätt hänga överallt i lägenheten..

Väcka Tobb kanske man ska göra snart klockan är ju ändå halv 2..

Kvart i 6 ska jag vara på jobbet. Idag har jag ingen lust. Skulle bara vilja vara hemma med Tobias.

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback