Ja Snön Är Ganska Vacker.. Men Den Är En Sånn Vacker Som Man Liksom Tröttnar Ganska Fort På.

2011-02-18 @ 13:28:50

Så var det  Fredag igen nu då och helg. Tänk vad tiden går fort! Inte för att det känns som helg direkt då efter som jag jobbar 16-22 idag, 7-13 i morgon och 16-22 på söndag ...

Men dom bästaste pengarna rullar ju in på helgen så jag kände att (även fast jag lovade dig att vara ledig Sofie, fillåt...) jo men visst, jag kör påt! För nästa helg ska jag ju upp till hon den där finaste svärsystern och dricka lite för mycket vin och sånt så då tänkte jag vara ledig hela helgen så jag jobbar igen det den här helgen .

Men sofie , om du nu råkar hoppa in här och läsa det här typ idag eller i morgon eller så så slutar jag ju faktiskt kl 13 i morgon och jobbar ju kväll på söndag så vi kan ju alltid göra nått i morgon! bra va! ;D

Jag sitter här i soffan och kollar på när min sämmre hälft spelar sina pangpang tvspel och försöker samla mod till mig att ta upp telefonen och ringa till spritfabriken.. Jag är sånn sjuk fegis när det gäller sånt..

Men hur farligt är det? Det värsta han kan säga är att han inte behöver mer folk.. Fast är väl där skor klämmer... Att jag vill ju verkligen så jag vill ju inte att han ska säga nej.. ojoj vågar jag.. JA, jag ska. snart. om en liitenliten stund..

.

Ps. Kan det sluta snöa, tack! Ds.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback