One Million Things, Flying Around In My Head.

2011-02-11 @ 12:23:17

Det känns inte riktigt bra just nu. Känner mig helt tömd på energi och jag är helt slut. Känns som när man börjar få feber.

Jag sov ju liksom till halv 11 så jag har ju verkligen sovit länge! (jag brukar vakna mellan 8 och 9...) Så jag kan ju inte må såhär för att jag sovit för lite Och igentligen inte för att jag sovit för mycket heller för jag somnade jätte sent..

Skumt.. Nu är frågan bara hur jag blir pigg och kry till kl 16, för då börjar jag jobba..

Blö.

Plus att det är ju snöstorm ute så jag är inte så yberpeppad att springa runt i det och med feber och lingonvecka på det.....

Jag kanske ska lägga mig igen.. Jag sov ju så skönt.. mm hej!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback