Don´t Want To Be Sick.

2011-02-22 @ 16:03:03

Uscha buscha jag mår inge bra..

Allt började i söndags då jag gick upp och duschade sen la jag mig i sängen och ringde jobbet och sa att jag inte kunde komma för så fort jag ställde mig upp kändes det som jag skulle spy.. Kvällen innan drack jag och sofie några glas vin, åt mat och  gick hem och sov så det var ju inte direkt så att jag var aaaasbakis direkt.. (jag blir ju dessutom inte ens bakis om jag är uppe hela natten och spyr så det vore ju konstigt...)

Måndagen var det lite bättre men otroligt snurrig och lite febrig..

Sen idag gick jag upp och var sådär morgontrött som man är kl 7 på morgonen och tänkte att jag mådde bättre. Men ackack så fel jag hade blev bara yrare och mer konstigmående blandat med illamående..

Mamma och cheferna och jag tyckte det var bäst att jag gick hem så jag klippte av min lapp och gav halva till en annan på jobbet gjorde klart lite jobb, handlade lite supernödvändiga saker och bäddade ner mig i soffan hemma med min lilla mirre och försöker nu få upp värmen och väntar på att tobb ska komma hem och laga mat till mig och pussaoch krama mig tills jag blir frisk!

hosthost hejdå!

 

 


Kommentarer

Postat av: Sandra

Hej! Kul att du läst min blogg. Tack för din kommentar :) Ha en trevlig helg! Mvh / Sandra

2011-02-25 @ 22:19:24
URL: http://sefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback