VÄRLDENS BÄSTA SAMTAL FRÅN VÄRLDENS BÄSTA FIJUTT!!

2010-09-23 @ 20:05:38
Fia - jag tänkte om du ville göra en sak med mig på lördag?
Jag - mjaaa kanske deeet ;) vad för något?
Fia - gå på café opera i stockholm?
Jag - hahaha vaaa??? :P
Jag - VANN DUUU?????!!!!
Fia - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Båda - iiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhh, wiiiiiiiiiiiihuuuuuu , aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh

Ja ni fattar ;)

Fia var iaf med och tävlade om vip biljetter till blogg awards efterfest på café opera och även backstagepass och få träffa hennes älsklingar Locnville (stava jag rätt fijutt?) .
Jag tänkte när jag läste det i hennes bloggis att jag också skullle tävla och om jag vann skulle jag överraska henne med det eftersom hon älskar dom så mycket men så glömde jag bort det.....
Men helt sjukt så vann ju hon!! :D
Det ska bli så sjuuuukt kul!!:D:D:D
Vi kommer verkligen ha bästa kvällen eeheeheever! you and me baby och jag ska ta massa snigga bilder på dig och dina loverboys ;)

shit efter fias samtal som var mitt i maten för mig så kunde jag inte äta mer blev helt pirrig i magen och gåshud överallt och bara iiiiih.

och tänk att jag nästan tänkte åka till FLEN och kolla på hoffmaestro, visst dom är bra men det här är ju typ miljarder gånger coolare!! :D:D:D wiiie jag längtar!!!

ojoj lugna ner mig och kanske äta upp maten? haha


Hahaa jag och fia för ett eller två år sen? :D

PUSS  PÅ DIG MIN FIJUTTIIIIS!!


Kommentarer

Postat av: SOFIA

HAHA VÄRLDENS BÄSTA INLÄGG EVER. YOU AND ME BABY IN THE BIG CITY. vi ska göra Lördag till 2010:s bästa kväll EEEHEHEEHEVER ! CANT WAIT , ÄÄÄÄLSK <3<3<3

2010-09-23 @ 21:24:16
URL: http://silverbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback