Adidas in my heart.

2010-09-07 @ 21:57:56

Idag skulle jag varit ledig.
Men idag skulle alla jobba och jag var tillochmed jätte snäll
och bytte mitt slutatidigtpass med Micha och jobbade 9-18.
Alla skulle jobba idag för vi skulle packa 7pallar med sommarleksaker..
Det var jätte kul.... eller... Jag är helt tokslut!!
Först tokpacka och palla och plasta sen lunch sen kassan utan kunder..
Sen packa och bära upp saker p vinden och den trappan är lite för lik
en stege... jobbigt och läskigt!!

Vi var iaf värstaste duktigaste och nu är jag helt slut.
Kommer nog somna in så fort jag lägge rifrån mig datoren för tobbis
ligger här brevid och kollar på fotbollen, jag hänger med när det blir mål..
5-0 till sverige just nu iaf! :D wohooo go sverige!! :P eller nått..

Jag har funderingar över mitt hår nu igen..
Nu är jag ju mörkhårig men jag funderar på frillan hur den ska vara ..
maaassa långt eller jag vet itne.... jag skulle vilja ha typ lång page.
Eller typ så som Annalie har/hade ni som  förstår förstår :)
Men jag vet att om jag klippte mig skulle jag tokångra mig direkt!
Så det är väl ingen idée.. jag är nog lyckligare långhårig ;)

Men något måste göras iaf. det kan ju inte bara hänga och slänga som
det ser ut nu iaf..

.

Måste bara skryta lite om han med stort T.
När jag kom hem från jobbe tidag hade han lagat kyckling, bea och
hemmagjorde potatisklyftor . nu är jag så mätt och belåten som jag bara
kunde bli! och alllt tack vare bästaste dududu! :)

.

Jag kom på mig själv med att jag börjar bli gå över till att gilla Iphone.
Börjar nsätan vilja ha en själv.. och jag som varit så himlans anti.
Ska det sluta så illa så jag har en egen.. Hmm det lär väl det..
vi fårvällase ;)

.

Dags att Pussa min sjuka pöjk och somna in till ljudet av fotbollsramsor
från tvn.

Hoppas morgondagen blir något lugnare på jobbet iaf.. men jag tror inte det..



Godnattis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback