Strumpor.

2010-09-17 @ 09:57:04

Innan sommaren är det en marknad i oxelösund som heter oklemarknad.
Jag var där i år och skulle köpa strumpor till en arbetskamrat för hon kunde
inte åka dit. Då skulle jag köpa sådär 14 par för 100 kr eller nått sånt.
Och såklart så tyckte jag ju det var kul att ta alla dom sniiiggaste...
Typ gröna med får och gula med pigviner ochsåvidare..
Sen visade det sig att en hon hade avän bett en annan på jobbet att köpa
men det hade hon glömt så där stog jag då med mina fula strumpor men hon
att jag skulle få pengar och hon skulle ha dom iaf.
Men det blev aldrig så iaf så dom har legat i mammas skåp på jobbet sen dess.
Nu hade jag ju inga strumpor så mamma hämtade dom dära från jobbet.
Så nu har jag 14 par nya strumpor.. som jag verkligen måste tänka till vad jag
har för skor och om dom syns :P hahah



Jag kände att det här var verkligen något jag var tvungen att dela med mig av hahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback