Purple days.

2010-09-28 @ 16:20:01
Ledig dag idag, skönt!
Förutom att jag vaknade halv 8 när jag verkligen skulle behövt sova ut..
Men nej det äckliga ungen i huset tycker inte jag ska få sova..

Städdag har det iaf varit idag så nu är väl lägenheten mera bebolig..
Sjukt att jag var borta en dag och det såg ut som tajkon bodde här när
jag kom hem.. stygg Tobbe.

Men nu är det iaf städat och det har inte gått en sekund utan att jag haft
en ny låt igång hela tiden.
Locnville ha spelats konstant så nu har jag nog hört alla låtar dom har
gjort hittills iaf.

Mina favoriter är nog Purple Days och One More Smile.
Såklart jag älskar Sun In My Pocket också men dom två ovan,
speciellt One More Smile, föll jag hårt för.

Ujuj, vilka killar alltså! ;)

.

Dennis kom förbi och hämtade mig tidigare också så åkte vi till netto.
Jag hade fått hem ett reklamblad i brevlådan och såg en jätte fin hylla
med tre korgar i för 300 kr och den såg nästan ut som en jag ville ha
från EM bara att den på EM kostade ca 3000kr så det här köpet
kändes lite bättre i plånkan ;)

Plus att jag köpte en vattenkokare för 99 kr också och vattenkokare
har jag saknat ihjäl mig efter!! Te liksom!!

.

Nu ligger jag i soffan och väntar på att Tobben ska komma hem från
jobbis så vi ska äta lite mat och invänta att hans päron kommer över
på födelsedagsfika.

Jag sa för länge sen att han skulle få ett tvspel och en DIFtårta av mig
och det var precis vad han fick :) eller typ iaf.
Tårtan ligger fortfarande i kartongen och han har inte sett den och
jag sa att det inte var en djuristårta för att han ska bli lite mera
glad när han öppnar den senare ;)
Och det nya COD spelet har inte släppts än så jag köpte små krigsgubbar
på jobbet åt han som han kan leka med tills spelet kommer ut i
butiken.

Och så fick han en mapp som han kan lägga alla räkningar i för hans
räkningar ligger överallt och jag hittade en som passade perfekt åt
honom ;) Bilder kommer senare :)

åh musiken pumpar och jag bara älskart..




Kommentarer

Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

Hej! :) Visst gör det, bara du skriver att det är jag som fotat dom ;)

Hoppas allt är bra med dig! kram

2010-09-29 @ 15:14:31
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback