Lördagen.

2010-09-07 @ 21:01:06
Lördagen var segstartad..
Det vart ju ingen kalasfylla på fredagen men det var lite halvsegt på
lördagsmorgonen iaf..
Och såklart bara för att jag var ledig kunde jag ju inte sova ut ju..

Tobbisen och jag åkte till donken för lite brunch och till systemet
för lite alkoholinhandling til kvällens bravader.
Jag farde hem och städade undan lite och parkerade mig i soffan medans
älsklingen åkte till någon fikeaffär med sin morbror, dom är fiske galna typ.

Lite folk skulle rulla in mot kvällen men verkligen alla var ju supersega!
Emma och fia skulle äta kräftor i emmas familjs stuga...
och typ resten "skulle bara bowla först" så alla rullade väl in vid
halv 9-9 tiden och vi hade sagt först att vi skulle dra vidare vid 10 för att
ha en schans att komma in..

men när alla kommit hade vi skojs och mys och twister spelades flitigt!
Vi stannade ett tag men har inget minne av när vi vandrade??
Vi gick till tellus iaf , det var inte mycket folk!
Eller det var väl mycket folk men det var ingen kö när vi kom dit.
Det var ganska lagom med folk inne, man slapp typ trycka sig längst med
väggarna för att komma fram ..

Men det var väl inget att hänga i granen..
Fia och Emma gick aldrig ut och jag tappade bort Amy ganska snabbt..
Jag och Tobb var på busuppdrag ;)
Fast vi hittade inget vidare att busa med.. Men vi hittade Matte på dansgolvet!
Det var illla för min del för han slängde upp min på axlarna och typ sprang
och runt omkring alla som dansade så jag råkade knocka i tjej i huvet med
armbågen, två gånger.. Jag skrek förlåt, det var ju inte mitt fel..
Jag kunde verkligen inte gåra något men jaja hennes kompis kom och skrek
lite på mig sen gick dom sura därifrån..

Men Matte och tobbe lärde sig inget av det så dom slängde upp min bakochfram
på mattes axlar IGEN och tobbe typ bar min överkropp på något vis?
så mina ben typ spretade rakt ut.. Två vakter kom och räddade mig när INGEN
runt om hjälpte mig fastän jag skrek hjälp :P haha¨

Det var nog det roligaste som hände på Tellus den kvällen iaf .
Så vi gick hemåt.
Men först lite bus ;)

Vi var på mision att knycka en cykel till Tobb men vi hittade ingen...
Så istället gjorde vi lite annat bus på en kompis bil och han har
ingen aning om att det är vi!:D jag tro heller inte att han läser min blogg så
jag tror att det är säkert att skriva här ;) Eller?? ;)
Vi hittade iaf en syrenbuske som blommmade för fullt (nu liksom, dom blommar
ju i början av sommaren?? skumt) så vi plockade massor av blomkvistar
och hittade en "förbjuden parkerings skyllt" som vi så fint pyntade hans bil
med ;) mahaaaa

Sen blev vi ju hungriga efter allt bus så vi gick till korvmojen och busade lite ;)
och köpte varsin burgartallrik som kittlade dödsskönt i kistan!
Tobben åt dock bara halva sin burgare sen däckade han ;) hahaha

brakväll med min bästa kille! kärlek.



Fick bara en bild den här kvälllen.
Det var en bild på Fia.
Som stod helt själv i ett hörn och dansade påvägen ut för att röka!:D
Älska!! Tyvär så har den bilden försvunnit.... :( buhuuu..
Men Fia är iaf assnygg, vill ni se efter själva så gå in på
silverbage.blogg.se    :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback