Lördagen är här!

2010-09-25 @ 08:07:13
Idag är dagen D!:D iiiih

Jag packaroch packar och packar haha tror jag packar ner hela min garderob ;)
men vad tusan ska man ha på sig liksom??
Fia köper nya kläder och det är väl ungefär något jag också skulle gjort om min lön kommit..

Eller så hade jag velat ha något från det jag beställt men det kommer inte förens
om två veckor..

äsch jag packar ner massvis så får jag sålla uppe hos Ickas. :)

Nu blir det frulle, fixa mig, packa klart, jobba och sen bär det av mot esto!!
Så om någon estis läser detta och ska fara runt i innerstaden fram emot småtimarna
så watch out!! jag och Fia kommer göra gatorna osäkra, nypan style ;) mahaaa

.

vi gick aldrig på bio igår,  vi orkade inte..
vi köpte hem lite mat och gjorde tacos och hyrde
en läskig film som vi tittade på.
Älskar hemma mys kvällar för det är mycket mysigare att
ligga i soffan och mysa än att sitta i en biostol.

Plus att jag älskar min bästaste sötis som är bäst  på att natta
mig när jag går och  lägger mig innan honom ;)

ujuj nu blire lite brådis fixfixfortfort!!




looooove!


Kommentarer

Postat av: Anonym

du är så taskig, ta bort

2010-09-26 @ 18:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback