Lördag igen! wihoooo

2010-09-11 @ 09:36:31

Tvärr bjuder denna regniga lördag på jobb..
Men jag hoppas på mera festligheter till kvällen :D

Gårdagenskvällen var bara fredagsmys på übernivå med finaste.
Vi gjorde tacos och kollade på idol och sappade lite mellan piraterna
och fun with dick and jane. jag gick och sussade tidigt för jag var tröttis.
Men jag vaknade vid 5 av att jag fortfarande var själv i sängen så jag
gick upp och kollade och jaa där låg han och sov i soffan men han var
inte så jobbig att få upp faktistkt.
jag sa bara " tobbe nu ska du gå och lägga dig" så sa ha ja och reste
sig och gick direkt mot sängen :)

och nu på morgonen var han söt.
min klocka ringde och han satte sig upp av ren reflex..
Jag sa att du behöver ju inte gå upp då sa han
nejuste och la sig ner och sov igen . gullegubbe.

Skiiit  kom precis på att cykelhelvetet står på jobbet...
Tobben kom ju och hämtade mig igår..
Jag får visst knata på en gång..






Kommentarer

Postat av: sofia

DU ÄR SÖT <3

2010-09-11 @ 17:46:00
URL: http://silverbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback