Locnville. Peace and Love, right? ;)

2010-09-27 @ 19:38:30
Jag tänkte precis sätta mig ner och skriva hela historien om min och Fias drömnatt i esto men skönt nog så slipper jag för Fia har redan gjort det så jag tänker nu bara kopiera ;)



"VIP:
Kvällen började med att vi mötte upp fyra andra tjejer (jenny,felicia,frida & madde) utanför Café Opera där vi snackade om allt mellan himmel och jord, men självklart mest om Locnville & alla bloggare, haha. När vi sedan blev hämtade av Nina så fick vi komma in på Blowawards VIP-rum där vi stötte på EMD och några andra famouse pipel som vi helt naturligt sa hej till. haha så jävla strange but nice !

Vidare in till Locnvilles lilla VIP-rum där vi fick sätta oss tillsammans med Brian & Andrew för lite alkohol, skitsnack, idolbilder & autografer.

 
Så sjukt ful bild på mig men det var den enda så får andvända den iaf...

MINGEL PÅ CAFÉ OPERA:
Sen var de dags för oss att bege oss till krogen där vi blev bjudna på drinkar av sjukt sliskiga bartendrar, haha.
minglade runt lite och stötte självklart på ALLA stora bloggare (dock inte kissie, foki eller blondinbella, jag är lite besviken). Alla va ashögljudda, larvade sig och visade ingen respekt när dom kom gåendes utan alla andra runt om fick liksom flytta på sig. Jag krockade medvetet in i Amir, Ana Gina, DennisM & nån till brud bara för att dom va så spydiga inne på toaletten, haha !!


KONSERT:
Sen blev det dags för artisterna att visa vad dom hade. Först ut var Tove från Idol som va supersöt & duktig, dock lite tråkig... Sen kom EMD ut på scenen och det var så jävla roligt med tanke på att vi stod längst fram typ en halvmeter från Erik som fick, av någon konstig anledning, ögonkontakt med mig och började låtsasbråka med mickstativet mot mig flera gånger. Sen garvade han mitt i allt böjde sig ner och gav mig micken så jag fick sjunga med i låten som jag inte ALLS kunde, haha !


När dom sprungit av scenen kom någon sprallig kille upp och ingen fattade vem fan han var. Hur som så stod han under hela låten med sitt skrev putandes mot mitt och emilys huvuden (typ 2 dm) och vi stod och höll på att spy hela tiden, hahaha

Sen till hela höjdpunkten: LOCNVILLE ! Självklart sjöng vi med i låtarna så gott vi kunde, dansade vilt till musiken och lyckades ju absolut få ögonkontakt miljoner gånger (rysningar i kroppen, mahaw)







MINGEL OCH DANS EFTER KONSERTERNA:
Efter allt uppträdande blev det lite mingel, trängsel bland kändisarna, dans till mixade låtar och självklart allt tillsammans med Andrew & Brian. Vid klockan ett ungefär skulle killarna dra iväg för något speciellt (?) men viskade i örat : Efterfest på Berns rum 211 om tjugo minuter. Jag trodde inte mina öron och var tvungen att fråga han om han var allvarlig och de va han.

Så vi dansade en liten stund till, sen traskade vi en promenad bort från krogen. Virrade dock bort oss, men lyckades hitta fram tillslut med hjälp av en snobbig stockholmare som visste allt om alla krogar, haha !


GROUPIES UTANFÖR HOTELLET:
Utanför hotellet ringde vi på men killen i receptionen vägrade släppa in oss och sa att vi va tvugna att ringa dom. Hur fan då utan deras nummer ? Vi tänkte ge upp och ringde Taxi när helt plötsligt Brian kommer ut och frågar om vi skulle med på efterfest eller inte, SJÄLVKLART SKULLE VI DET !

EFTERFEST:

Så kom även Andrew ner och in på Berns krog gick vi. Där blev vi bjudna på öl och cigg och hade det allmänt trevligt och prata om allt mellan himmel och jord.

Sen bjöd killarna med oss upp på rummet där vi lärde oss att dom faktiskt gör som i filmer: går runt med skorna på inomhus ! det är ju asknasigt så vi lärde dom att de är mer bekvämt utan och det blir inte lika stökigt, haha så det blev bra. Sen bjöd dom på mängder av champange, vin och öl och vi fick lyssna på deras halvfärdiga låt, testa deras Ipod, kollade på svensk reklam (fattade dock inte varför, haha) och bara satt och pratade och hade bästa stunden fram tills halv åtta, då vi faktiskt kände att det var dags för oss att bege oss hemåt. Haha :)

Det tog oss en timma att traska den lilla biten hem till ickas lägenhet, men det va en skön promenad.


Jag kan iaf säga att detta var mitt livs bästa kväll/natt/morgon EVER. Dom fick min mail och fick kolla in min blogg, så är dom nånsin i sverige igen, så kan man ju hoppas lite smått att dom hör av sig. Både Andrew & Brian är två helsköna killar med världens bästa humor. Totalt avslappnade och det kändes typ som man hade känt dom hela livet :)

Bilder hittar ni på min Facebook :)

I´ll hope I see you guys again, we still have an unfinished buisness to take care of . HAHA (internt)"

Tack Fijuttis att du skrev innan mig så nu slipper jag ;)
Det är ju skrivet av Sofia så när hon skriver "jag" så menar hon ju sig själv såklart men jag kan ju säga att man kan nästan låssas som att det är jag som skrivit för jag håller ju med om det mesta!! :) Typ som att det var den bästa kvällen i hela mitt liv och det var helt klart tack vare Fia, Andrew och Brian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback