Ljus, brunsvart.

2010-09-01 @ 10:35:26
När jag vaknade igår såg jag ut såhär.



Men idag när jag vaknade såg jag ju ut såhär.

 


Jag skulle bli endast brunhårig mendet blev typ brunsvart?
mmmenjaja shit happends :)
Tobben tycker iallafall att " Det vart ju shitsnyggt!" :)
Jag behöver bara vänja mig i guess.

Nu jobb med Emma hela dagen lång och jag är super förkyld och inte
på jobbhumör för jag vet att vi har mycket att göra men men.
Bara att bita i det sura äpplet och hoppas Emman är på bra humör
och får mig glad :)


Kommentarer

Postat av: emma

hoppas du inte tycker jag va för bitter, imorn ska jag va på mitt bästa humör, för vi är ledig i helgen :D:D

2010-09-02 @ 19:39:13
URL: http://eemema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback