Hemklickat ;)

2010-09-17 @ 11:14:17

Tänkte börja köpa julklappar i tid i år, tobben behöver kallingar så jag klickade
hem ett 3pack för en 100ing. helt okej.

Mysig halsduk för 60lappen om jag inte minns fel.


Stövlar som jag bara får vänta mer och mer på.. Men dom är fina :)


Mysig mössaa men jag vet inte om jag ska ha den eller om tobbe får den..
jag köpte en till han förra året typ beige? och den är för stor för mig för jag
har ganska litet huvud.. så om jag inte kan ha den får han den ;) haha


Super finiga kängor!! Hittade dom  för jätte länge sen men kunde inte bestämma
mig och så har jag letat efter liknande men alla jag hittar som annars är fina
har bara massa nitar och kedjor och grejer på sig och det vill jag inte ha.
Så jag tig dom första jag gilla, brukar ju bli bäst så :)


Genomskinlig skjorta, under den skulle den där spets-korsett-bodyn
vara huuuur fin som hellst...


Lite fina ringar. 30 spänn eller nått .


Mera fina ringar, älskar svart och silver!!


Ett par jeans för 100lappen.


En till halsduk, den såg så mysig ut så jag kunde inte motstå!

längtar tills jag får känna och klämma på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback