Girlsnight in E-tuna!

2010-09-19 @ 17:43:31
Igår drog jag och Emman en spontanare och packade in oss i bilen för att styra mot E-tuna och Lisa och Becca.

Påvägen dit lekter vi att vi åkte safari och kollade efter djur men jag vet inte hur det gick haha

Jag - Kolla Emma en regnbåge!

Emma - 4 fåglar!

Jag- haha vaa??

Emma - Det var 4 fåglar tror jag.

Jag - haha vaa? Regnbåge sa jag hahaha

Emma - Jahaa jag trodde vi räknade fåglar.

underbart!! :D


.


Vi virrade in oss i staden men hittade  tillslut fram och kunde mysa med flickorna.

Allt jag kan säga nu är att jag är såååå trött...
Och att jag har världens bästa pojkvän !!
När jag kom hem och slängde mig på soffan sa han att han hade tänkt köpa pizza!! Precis vad jag behövde kännde jag då! :D

nu ligger han och sussar här men dax att vakna för vi ska gå och rösta.
bläääjagharingenluuust!!!jagvillbaraliggahärochätapizza.....

jag lägger upp lite pics senare eller något.. snark.


Kommentarer

Postat av: emma

det va riktigt nice tycker jag :)

2010-09-19 @ 20:09:07
URL: http://eemema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback