Fredagen.

2010-09-04 @ 14:17:38
Igår blev det jobb som vanligt.
Sen hem, laga mat, fixa fejset, raggarduscha och byta kläder
för sen började det trilla in lite people hos oss som skullle
kolla på fotboll med tobbis.

Men Emman kom och skulle leka med mig och det gjorde även
Amy. :)

Vi spelade twister typ huuur länge som hellst!!
Emma snurrade pilen så det var bara jag och amy som körde
och ingen av oss trillade någon gång så vi gav upp när shotglasen
dukades fram ;)

Tobbisen plockade fram och bjöd alla på turkiskpeppar shots, muuuumms!!

Mycket trevlig kväll med massa bra folk. :)
Alla satt i soffan och hoppdiggade runt till en låt,
kommer inte ihåg vilken låt det var men det var kul! :D

Folket började sina så vi städade undan lite och gick och tok sov :)
Massa mysmysmyyyys! :)





 









Det var en bra kväll igår, men ikväll blir nog fasiken bättre! ;)
Folket kommer hit sen blir det Bandits inflyttningsfest på Tellus
med alla dom bra folket! Naaajs!

Tror jag ska ha lockigt hår så det är väl bäst att jag börjar nu
för det tar ju ett tag med allt mitt hår.. ;)


Kommentarer

Postat av: emma

de va skojsigt värre du <3

2010-09-04 @ 15:30:24
URL: http://eemema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback