EMMA ÄR HEMMA!!

2010-09-15 @ 22:08:40
Emma har äntligen kommit hem från Portugal! Hon har bara varit borta en vecka men det känns fasiken mycket längre!! Men nu är hon hemma igen min lilla gummma och hon hade med sig en present till mig! ihiii. En RING! :D inte den är tyå världens finaste!! Deffinitivt min favvo av alla jag har ! :) Jag lägger upp en bild i morgon orkar inte leta upp kameran nu...  :P

Linda och Emanuel var här också och hämtade garderoben som stog i hallen, hela hallen blev verkligen såå stor känns det som! underbart och då kan ju min spegel åka upp på väggen i morgon också ;) wiie

Tobben har spelat på stryktipset och andra skitsaker och sitter nu och kollar på Malmö FF - Helsingborg och för att han ska vinna måste helsingborg vinna och just nu står det 1-0 nej nu blev det 2-0 till malmö och det är ungefär en minut kvar .. haha godlycka älsko! ;)

Äsch fy fasiken vad trött jag är... tror jag ska ta en isglass och sen sussa.

Imorgon är jag leeedig! :D då ska jag mysa med Becci som är i nypan och jag har inte träffat henne på hur länge som hellst.. det ska bli mys och hon ska få kolla in vårat crib ;)

Nu ska jag tracka tobbe tills han byter kanal för han har det där sjuuuuk äckliga och patetiska  programmet "kungarna av tylösand" eller vad det heter på, så sjukt pinsamt!! fy fan jag spyr ju på det!!

.

Idag har jaf förresten strumpor med tjocka grisar på , sniggt va haha.



Tobben hittad en jääätte stor hjärtformad tomat när vi handöade och han var ju såklart tvungen att ha den av alla ;)


Kommentarer

Postat av: emma

va bra att du gillade ringen :D den va väldigt nuppig tyckte jag ;) imorn ska vi leka !

2010-09-16 @ 18:59:29
URL: http://eemema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback