Dödskalleskal i mitt hjärta.

2010-09-20 @ 21:24:24
Som vanligt har jag underbaraste killen som hade lagat mummsig mat till mig som kom inspringade i lägenheten och höll på att dö av hunger!!

Han hade stekt kassler och gjort ris. mumms med chilisås, creme frais, oliver och majs. yummiie


.


Har ändrat lite i min h&m beställning


Bytte ut den svarta halsduken mot en vit, kom ju på att jag redan har en svart ;) hehe


Så la jag till den här tröjan. den ser såå mysig ut!! längtar tills jag får mysa i den.

.

Jag och Emma har ju köpt oss en varsin iphone så nu shoppar vi skal ;)
Vi köper dom tillsammans så kan vi bytlåna och slippa tröttna liksom, smart va? :)

det här har vi köpt


gillagillagilla!

Det här budar jag på just nu åt oss



Älskar det sååå mycket!! längtar tills jag får min telefon så denna skönhet kan få pryda den .

.

Plus att jag är gladaste och nedräkningen har börjat!!
Endast 11 dagar kvar till Sofiiiiiis kommer hem!!!:D längtar ihjäl mig!!


Kommentarer

Postat av: Sofie

Jag längtar också massa massa! <3

2010-09-21 @ 10:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback