Clash Of The Titans.

2010-09-14 @ 20:41:20

I fredags hyrde jag och tobbe en film men vi orkade inte kolla på den då för vi var sega och jag ville sova typ haha

Men jag funtar på om vi ska kolla på den idag..
Man får ju ha den i en vecka men det är ju redan onsdag i morgon så det börjar väl bli dags kanske??

Jag har iaf varit mycket duktig idag :)
På jobbet har jag legat i för fullt och jag och jessica har varit massa duktiga hela dagen fastän hon är massa förkyld.. klapp på våra ryggar!

Sen direkt när jag kom hem satte jag igång med matlagning och jag gjorde det som jag tror är min specialitet, köttfärssås och pasta. sjuukt vad jag gör god köttfärssås!! haha

Nu är det idol på tvmaskinen men jag ska nog poppa lite popcorn och flörta med killen som bor här också ;)
och kanske blire lite mooovie jag hoppas det iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback