Cirkus Brazil Jack.

2010-09-07 @ 21:34:27
LedigMåndagLedigMåndagLedigMåndag!!
Underbart.

Firade rejält på morgonen med ett stortglas äppelkräm, mumms!

Soffjäng och OC box blev min morgon och förmiddag. Gilla.
jag hann städa lite innan 2 tiden då sprang jag iväg för att träffa Emman
och följa med henne och kolla på en lägenhet som var sååå fin och
verkligen såå Emma! om man iaf målade om i ett  rum eller två..
Men kortochgott ett mycketmycket Emma passande place.

Vandrade ner på stan med ett presentkort på h&m på 50 kronisar
och ett hopp om att hitta en mössa. eller en halsduk. eller något annat fint.
Det slutade med att jag hamnade på gina och stog serriöst i en halvtimme
och höll i en ring som jag VIIIIIIIIIILL HAAA!!
Den var sååå jag och sååå perfekt och allt...
Men den kostade 130 spänn... och det är över min shoppingbudget den
här månaden.. :( kunde den inte funnits på h&m istället.. :(

Carro kom iaf och räddade mig bort från my precious...
Vi vandrade runt lite sniggt sen åt vi en varsin sockerbulle och vandrade lite
mera innan Tobias kom och plockade upp oss i den vita lilla coola.

Vi åkte hem till oss och jag och Carruw rotade igenom hela min garderob efter
sköna jeans och mysiga tröjor och knöt på oss skrna igen och vandrade tillbaka
ner på stan till BR och hämtade upp Emma och sen åkte vi på Cirkus!:D

Jag var nog mest som ett litet barn och helt i extas att vi skulle på cirkus!
Har inte varit det sen jag var liten men det var typ precis som jag kommer ihåg det.
Helt underbart! eller aah det var kul :)
Jag åt två strutar med popcorn i ;)














Jag vill gå på cirkus igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback