BlingBlingHaHa

2010-09-24 @ 10:27:00
Äntligen fredag!! visst jag jobbar i morgon också men ändå...:P
Ska snart börja den lååånga vandringen mot jobbet och hoppas jag kan sluta tidigt flr jag har mycket att fixa inför imorgon!! ihiii!

Men ikväll är ju en kväll också då ska jag och Tobbis bara ha massa mys.
Bio är inplanerat, I rymde finns inga kännslor! :D vi har velat se den sen vi
tokgarvade åt reklamen för ett tag sen så ikväll ska vi äntligen se det och
god mat hoppas man ju också på såklart ;)

Och vi bara måste storhandla... det är verkligen hellt tomt i både kylen och frysen och skafferiet... Det är inge kul.. igår hade vi tänk ta det sista i frysen, pommes och fiskpinnar... Men precis när jag och emma skulle stänga butiken ringde tobbe och sa " kan vi inte äta pizza i stället? jag kan ta pengar från mitt sparkonto?" haha så söt, tror du jag tackar nej till pizza eller ;) hehe fääty i love i love!
'
mat, bio och mys är iaf kvällens plan.

morgon dagen tar vi senare iiiiiiiiiiiiiiiihhh!!

Allt jag kan säga är att jag har världens bästa svägerska som låter mig och Fijutt sova hos henne i morgon!! Bästa dudududuu! älsk.

.

Kom precis på att jag och emma gör en ganska rolig sak haha
vi budar hem och köper blingade iphone skal haha
kanske inte så jätte snyggt förutom ett som jag precis skulle lägga ett bud på men då såg jag att det var ju emma som var den andra budaren! :D haha så då kan jag ju sno det av henne ;) mouahahhaa


Det här har jag köpt :)


och det här tänkte jag buda på men det budar emma på ;)

Fiiina va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback