Bästa Lördagen På Länge, Lätt!

2010-09-13 @ 20:49:40

Den här helgen slår nog dom flesta helgerna som varit på sista tiden, ganska mycket faktiskt!

Fredag efter jobb blev det mathandling med Älsk och väl hemma bara så sjukt mycket fredagsmys så vi nästan myste sönder ;) haha

Tacos, dåliga filmer och pussis = bäst! :D

.

Lördagen blev jobbelijobb men det var coolt.

Efter jobbet sprang jag hem och lagade mat till mig och en seg kille .
Efter maten och lite fixelifix körde älsken ner mig till högbrunn där jag hade
bäste kvällen ever med Tilda, Emma L och Emma P. MÅSTE göras om SNAAART! ;)

En bild säger mer än 1000 ord så ... njut ;)









Tildan nya superfina tattoooo !















Hjärta på den här kvällen och dessa brudar säger jag bara!

Krogen blev det också men där stannade vi inte så länge..
Vi såg en kille som måste ha varit mer än två meter!! Helt sjukt!
Brudarna drog och åt pizza och jag gick hem och hoppade på
Tobbe och Stoffe och åt nudlar sen somnade jag på soffan ;) mahaa


Söndag = Soffan hela dagen med tobb :) gilla.

Lätt bästa helgen på länge! Hoppas på mer av samma sak! :)


Kommentarer

Postat av: Tilda

Det va så jävla kul!! <3 du är söt! Ses snart.. :)

Jag är lite avis på dig och din nya Iphone.. bara lite ;) hehe.. <3 kärlek

2010-09-14 @ 16:17:09

Postat av: emily

Bästasteste!!

Du kan vara söt:) jaa idag ses vi nog :D

Hihi du kan få pilla på den när du vill ;D puss hjärta

2010-09-15 @ 09:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback