Äntligen Fredag!

2010-09-17 @ 11:02:45
Jag var iof ledig igår så det var väl lite fredag igår också ..
Men idag är det fredag på riktigt och jag är ledig hela helgen!
Lovelyyy!!

Plus att Emma är också ledig i helgen!:D
Jag hoppas på lite öl och kanske lite likör 43 om emman är snygg ;)
Sen vi jag också ha en filmkväll och bara slappa framför tvn
med lite fett och någon cool film eller något sånt sniggt .
Jag skulle behöva åka bort någon stanns och få sova ut för här hemma
går det ju inte med den där äckliga ungen som bor i huset.
Den skriker oavbrutet!! Idag började den vid halv 7 tiden....
Så jag känner mig jätte utvilad och pigg.
usch.. Inga skrikungar tack! kan inte alla barn vara som Lewis och Billy ;)
Dom är två snälla små pojkar, bästa :)

Jag var påväg att bara skrika tillbaka "HÅLL KÄFTEEEN!!!" men jag kom
på att det hjälper nog inte..

.

Igår var det mys med min Becci som jag inte träffat på massa länge för
hon har bott i fjällen och nu i eskilstuna men igår blev det av iaf.

Beccis lillasyster Ellen tog körkort igår så dom kom och hämtade mig så
droppade hon av oss på staon ochså gick vi runt och myste lite.

Jag  hittade världens finaste typ korset-body-grej på hm, i spets.
Så sjuuukt fin!! Så nu har jag ett dilemma.. Köpa den medans den finns
kvar ochvara fattig sista tiden av månaden eller inte köpa och tänka på
den varje vaken timme men ha lite pengar iaf...
åååh jag kan inte bestämma miiig!! tror jag måste ta med mamma ner och
kolla på den.. :)

Sen vandrade vi iaf hem mot mig så becci skulle få checka in våran lilla lya.
Vi stannade på ica och köpte oss en varsin liten cola och lite food .
Väl hemma kollade vi runt lite och satt en hel del på ballen och rykte med massa
gott skitsnack och annat mys :)
Sen kröp vi ner i soffan under en varsin filt med massa godis och våran bästa
film, The Notebook. Jag dör typ varje gång jag ser den.
shit vad jag är kär i deras kärlek.




"Say i´m a bird!"
"no.."
"Say i´m a bird!"
"okej, you´re a bird"
"Now say you´re a bird"
"If you´re a bird, then i´m a bird.." ♥



”Summer romances begin for all kinds of reasons, but when all is said and done, they have one thing in common. They're shooting stars, a spectacular moment of light in the heavens, fleeting glimpse of eternity, and in a flash they're gone.”

Massa mys dag med becciboop, smutt på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback