Idag Kommer Sofie Hem, Äntligen!!!

2010-10-01 @ 10:28:02
Idag är dagen D då ääääääntligen Sofiiiisen kommer hem igen till miig och får aldrig någonsin lämna mig mera :D längtarlängtar tills i morgon när hon kommer hem till mig . :) jag vill bara kramas massa!!

Min dag idag har börjat bra iaf.
Vaknade av mig själv och inte för att någon äcklig unge skrek! :D
Jag tror faktiskt att dom flyttar??
För dom har inte längre några gardiner och igår såg jag dom packa in massa kartonger i en bil, hoppashoppashoppas!!!!

Sen åt jag godgod frukost och en eller kanske två kakor :P ihii
Kom ju på att det var fredag då kan man få en kaka eller två till frullis ;)

Sen har jag bara struttat omkring och drömt mig bort till mina och Fias HEMLIGA planer som jag verkligen superduper mycket faktiskt hoppas på att det kan hända på riktigt..
Det är ju inte mycket som står ivägen, endast pengar..

När vi pratade om det igår sa jag att från och med nu ska jag inte shoppa något mera bara spara pengar till detta, fia tror dock inte jag kan klara det men jag ska fan klara det!!

Och då räknas ju inte det här som jag redan har skickat efter från hm för det skickade jag efter för länge sen..

oj vad jag villvillvill... Dåligt att jag har så kort tålamod och vill gärna allt NU men det går ju inte :P haha

 Nej men Puss och hej nu ska jag stoppa lurarna i öronen och vandra mot BR för en heldag med Ememma :)
Varva ner nu .. haha hej!






Ny Kandee tröja btw <3


Kommentarer

Postat av: sofia

thinkin about it all the time, it makes me craaaazy ! fatta vilken dröm... sparasparaspara & lycka till nu älsk , din lilla shoppaholic ;)

2010-10-01 @ 13:59:39
URL: http://silverbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback