zoo.

2010-05-23 @ 00:42:54
dagen började hos Emma men att jag mest tjatade på henne att kliva upp ur sängen någon gång.
sen blev det lite Cleopatra (jag kan aldrig stava rätt på något..) lite snigg sång och lite fix innan vi vandrade mot vårat fina jobb.

jag gick och inhandlade frukost medans emma räknade kassan och annat. efter vad som känndes som 10 min hade det gått nästan 3 timmar och vips så var kl 2 och jag blev upplockad av tobbis och vi styrde mot Parken Zoo i eskilstuna. Det kändes verkligen som vi aldrig skulle komma fram vägen blev bara längre och längre och mer och mer skyltar överallt men tillslut kom vi dit och kollade på massa finfina, ascoola djurisar, kollade på tobbe trollkarl, strosade i nöjesparken (där vi drog i snöre och vann en groda som heter olof), åt mat och myste runt.

innan vi gick därifrån gick vi förbi giftshoppen i entrén och hälsade på Lajsibanajsi som var så söt så söt och gav oss en varsin välbehövlig slush dricka. och vi bestämde att jag ska komma och partaj med henne och Becci snartsnart.

mot lilla nypan då men först hämta ut pengar och styra mot stigtomta och hämta tobbens breddade fälgar sen till willys och handla food och hem och grilla och mysa framför tvn metibbis syster Ickas.
mycket mycket mycket bra dag och kväll och kvällen är ännu inte slut och jag är lite rolig i huvet så jag har hopp för natten med!

bilder från zoo kommer i möra troligtvis har ingen sladd här ute på landet.


Väääärldens största lycka till till älskade Linda som ligger på förlossningen och förhoppningsvis kommer lille Molly Sue / Billy ut snartsnart. jag älskar dig och jag vet att det kommer gå jätte bra!!

nu ska jag hoppa på tobbis osm ligger på gilvet och dricker 3 apor den sniggingen ;) öhöö


kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback