Hey bubbles, wanna smell the candy?

2010-05-04 @ 00:34:05
Färdig jobbat, ätit, duschat och mysit vid tvn en liten stund.
nu är jag superduper tröttis och ska snart stänga ihop den hära maskingrejsen, men först måste jag lyssna på lite mys Salem Al Fakir.

Brooklyn Sun .

"...
Oh, nothing is the same when you are not around, around, and
oh, I close my eyes and wait.

Come, come, come back soon
I would trade away the stars and moon
if you came, came, came back soon
my darkened days would all be done.
..."

Det går inte att bli annat är glad av hans röst och hans musik och texterna. it`s true .
Den gammla godingen Good Song kom igång nu, där kan vi snacka glädjehöjarsång. mmm.



På senaste tiden har jag lyckats shoppa på för fullt (Tobbe tycker jag är knäpp att jag köper så "mycket" kläder, men jag älskart ! ) och en kväll/natt var jag så pigg jag bara kunde vara och tobbe var såklart inte här så jag provade massa av mitt nya och tog lite kort.



Jag orkade inte byta leggins och jag tror jag bara köpt dom och sen massa tröjor, linnen, klänningar och skor .
jag gillar dom, dom passar ganska bra till det mesta .



Som sagt jag hade tråkigt. Jag hade heller inget ansikte på mig, därav varför jag håller för framhuvet.



Fick en jätte finig blommig klänning av Tobias i födelsedags present också, den kommer verkligen komma bild på. Puss på bästa pojken .



Fast jag är nog lite bättre än Tobben för jag köpte dom hära finisarna åt mig själv i present . jag älskar dom!
Tobbe tycker dom är gröna, men jag tycker dom skiftar lite meller grön, grå, sand typ i olika ljus. men super fina i vilket fall .

och och och...

....superfinigaste klockan fick jag också av mig själv! jag är så snäll ibland.

Tror jag ska vara mera snäll mot mig och införskaffa mig en Icurl, mycketmycket sugen kan jag säga.
Men jag och Tobbis firar ju 2år om en vecka tänk om Tobbe skulle läsa det här och tänka "jag ska nog köpa den där Icurlen till Emily i 2års present bara för att jag är så bäst" ;) haha eller drömma kanske man kan . puss på dig om du ser det här.

nu har det blivit dax att somna in. tandläkaren i morgon, blä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback