shopaholic...

2010-05-26 @ 23:35:21

Råkade ju visst klicka hem lite stuffs för ett tag sen nu har två paket trillat in med mera sommar kläder så nu vill jag bara bara ha sommar hela tiden!

i paket nr 1:


Blommig klänning, min typ 6 blommiga klänning i år. jag gillart.


Ett linne i självklart, min favvo, kaki/"militär"- grön. älska!!

bikini
Min mycket efterlängtade fina bikini, som jag väntat.


Två finfina ringar. En guldig & en silvrig.

i paket nr 2:


En superskönt och sommrigtsnygg t-shirt.


Ett par jeansleggins med dragkedja nere vid fötterna & ett par örhängen.

Sen har jag ju självklart redan råkat shoppa lite fastän jag bara haft lönen i två dagar..
jag är hopplös. men glad ändå föör jag får fina saker haha.


Så fin bikini så jag nästan dör. jag längtar så sjukt tills jag får använda den flitigt!!


Skönaste, mysigaste, finaste, stickade sommartröjan i finaste färgen också. plus att den var på rea.


Hittade ett paket med 5 ringar och jag gillade alla! hur ofta händer det, det brukar alltid var en eller två man skulle kunna leva utan men nu älska jag alla. det är ett under.


jag känner att jag halv håller på att somna till joshua radins mys musik så jag ska nu stänga ihop datoren och lägga huvudet på kudden. men inte på vänster sida för den gör ont...

nattis♥


Kommentarer

Postat av: sofia

Du har verkligen lyckats med dina inköp. Fyfan vad jag blev KÄR i ringarna ! och bikinin och din blommiga klänning och... ja allt tror jag nog :D mihiw . PUSS

2010-05-27 @ 15:44:47
URL: http://silverbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback