Disco Diesel.

2010-05-20 @ 09:38:04
åååh bajs på mig jag va med i en tävling nyss men glömde skriva telenummer och adress och sånt... dumma mig!! och man kunde inte ta bort den och göra en ny heller och jag kunde väl inte skicka två heller.. jag är så dumdumdum..

fick ett sms av emma nyss så jag först höll på att dö! "god morgon. skulle du kunna jobba stängning åt mig ikväll.
Diesel och jag är på sjukhuset nu och jag ska hämta honom kl 3 och då kommer han precis ha vaknat. så jag skulle vilja va hemma med honom då. Puss"

jag trodde någon hade hänt våran snyggaste discodiesel mirremiss men han skulle bara klippa bort bollarna och vaccineras som tur va. :)





.

jag hade ju en plan, att jag skulle resa mig ur sängen samtidigt som Tobbis går upp vid halv 7 ungefär. för då skulle jag hinna träna innan jag gick till jobbet kl 11 men när hans klocka ringde i morse kände jag bara att nooooooooway att jag går upp nu. så jag låg kvar till halv 9 och det kändes lite för stressig med att träna minst en timme, laga matlåda, duscha, fixa mig och ta det lite lungt på bara 2 timmar så jag strutade i det idag..
kanske orkar lite efter jobbet om jag har tur.

dags attt börja fixatrixi. mamma gick ner till affären och skulle köpa godaste youghurten ever, nu kom hon tillbaka! mummaaa!

det här kommer bli en bra dag känner jag! plus att solen lyser och fåglarna kvittrar hah. kyss.



Kommentarer

Postat av: emma

aah lille discosen <3

snällis du är som kan jobba !!

2010-05-20 @ 15:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback